14 dni diety


Przedstawimy przykładowy 14 dniowy system diety polecanego przez Dr Dąbrowską.

Dzień 1
  • Śniadanie: sok z marchwi; surówka: pomidor, ogórek kiszony, seler naciowy; surówka z białej kapusty z jabłkiem; gotowany burak; herbata miętowa; sok jabłkowy.
  • Obiad: zupa ogórkowa; duszona papryka nadziewana jarzynami; surówka z czerwonej kapusty z grapefruitem; gotowany kalafior, kompot z jabłek (z goździkami, bez cukru).
  • Kolacja: mus jabłkowy na ciepło; surówka z marchwi z jabłkiem; gotowana biała kapusta; sok pomidorowy, herbata z róży.
Dzień 2
  • Śniadanie: pomidor z cebulą; surówka z białej rzodkwi, jabłka i ogórka kiszonego; surówka ze świeżej kapusty, marchwi i pora; sok z marchwi i jabłek, herbata;
  • Obiad: zupa jarzynowa (marchew, seler, por, pietruszka, kapusta biała, cebula, czosnek, bazylia, cząber, só1); surówka z selera z jabłkiem, z dodatkiem wody, soku z cytryny i soli; surówka z kiszonej kapusty z marchwią, jabłkiem i porem.
  • Kolacja: sałatka z gotowanych buraków z jabłkiem i cebulą; jabłko pieczone; sok pomidorowy, herbata miętowa.
Dzień 3
  • Śniadanie: jarzyny na ciepło; surówka z papryki, ogórka kiszonego, pomidora, cebuli; utarte jabłko z chrzanem; sok z kiszonej kapusty, herbata miętowa.
  • Obiad: zupa kalafiorowa; leczo jarskie; kapusta kiszona z jabłkiem, szczypiorkiem; kompot z dyni z goździkami bez cukru.
  • Kolacja: mus jabłkowy; surówka z marchwi z jabłkiem; buraczki z chrzanem na ciepło; sok z czerwonej porzeczki, herbata z melisy.
Dzień 4
  • Śniadanie: sok z marchwi; pomidor ze szczypiorkiem; gotowany kalafior; surówka: czerwona kapusta, por, jabłko; sok z czarnej porzeczki, herbata wieloowocowa.
  • Obiad: buraczek faszerowany; surówka z białej kapusty z jabłkiem i przyprawami ziołowymi; surówka z ogórka kiszonego z cebulą; herbata owocowa, sok pomidorowy.
  • Kolacja: bigos jarski; marchew gotowana z koperkiem; tarte jabłka z rzodkwią; sok pomidorowy, herbata wieloowocowa.
Dzień 5
  • Śniadanie: surówka z białej kapusty z jabłkiem i cytryną; pomidor z ogórkiem kiszonymi, sok z marchwi, herbata miętowa.
  • Obiad: zupa kapuśniak; leczo jarskie; surówka z marchwi i jabłka; kompot z jabłek z goździkami.
  • Kolacja: 1/2 grapefruita, surówka: papryka czerwona, cebula, jabłko, ogórek kiszony; burak gotowany; herbata z melisy.
Dzień 6
  • Śniadanie: surówka z marchwi; buraczki na gorąco z chrzanem; pomidor z ogórkiem kiszonym; herbata miętowa.
  • Obiad: barszcz ukraiński; surówka: sałata pekińska, seler naciowy, jabłko, ogórek kiszony, natka, szczypiorek, papryka; sok z marchwi; kompot jabłkowy.
  • Kolacja: 1/2 grapefruita; surówka: kapusta świeża, cebula, jabłko, sól; leczo jarskie z dynią; herbata owocowa.
Dzień 7
  • Śniadanie: surówka: jabłko z chrzanem; sok wielowarzywny: marchew, seler, rzepa, burak, cytryna; kalafior gotowany; pomidor pokrojony z ogórkiem kiszonym; herbata z dzikiej róży.
  • Obiad: gołąbki jarskie; buraczki na gorąco; surówka: pory z jabłkiem; kompot z jabłek.
  • Kolacja: surówka: ogórek kiszony, gotowany burak, cebula; surówka: świeża kapusta, melon, jabłko; sok jabłkowy, herbata z hibiskusa.
Dzień 8
  • Śniadanie: kapusta biała gotowana; ogórek kiszony, pomidor z cebulą; surówka: papryka, pomidor, jabłko, ogórek kiszony, natka, sałata, seler naciowy z kwaskiem mlekowym; sok z marchwi.
  • Obiad: barszcz ukraiński; surówka z jabłka i porów; surówka z białej kapusty z arbuzem; sok pomidorowy, sok jabłkowy, herbata miętowa.
  • Kolacja: bigos jarski; jabłko pieczone; surówka: kiszona kapusta, marchew, szczypiorek, jabłko; sok jabłkowy, herbata owocowa.
Dzień 9
  • Śniadanie: burak gotowany; pomidor z cebulą; surówka: marchew, jabłko, chrzan; sok z buraka kiszonego; herbata miętowa.
  • Obiad: barszcz z kiszonych buraków z czosnkiem; gołąbki jarskie; ogórek kiszony z cebulą; surówka: seler korzeniowy, jabłko, cytryna, z dodatkiem wody; kompot z jabłek.
  • Kolacja: jabłko pieczone; surówka: kapusta kiszona z grapefruitem; surówka: brukiew, jabłko, marchew; sok jabłkowy, sok pomidorowy.
Dzień 10
  • Śniadanie: marchew gotowana (w całości), pomidor z cebulą; surówka: kapusta kiszona, papryka, szczypiorek, natka, jabłko; sok z kiszonego buraka; sok z marchwi, herbata miętowa.
  • Obiad: kapuśniak ze świeżej kapusty; kabaczek pokrojony w paski i ugotowany; surówka z marchwi, jabłka, chrzanu, kiełków lucerny, sałata z sokiem z cytryny; sok z jabłek i buraków.
  • Kolacja: leczo jarskie; surówka z kapusty białej z papryką; buraczki na gorąco, sok z selera i marchwi, herbata owocowa.
Dzień 11
  • Śniadanie: pomidor z cebulą; ogórek kiszony; surówka z rzepy, rzodkiewki, jabłka; surówka z czerwonej kapusty z czosnkiem; sok z marchwi; sok z surowego buraka z wodą i sokiem z cytryny; herbata miętowa.
  • Obiad: kapuśniak ze świeżej kapusty; surówka z czerwonej i żółtej papryki z jabłkiem i ogórkiem kiszonym; pomidor z cebulą; kompot z jabłek; 1/2 grapefruita.
  • Kolacja: mus jabłkowy; surówka z marchwi i jabłka; surówka z selera, dyni, jabłka; sok z marchwi; herbata wieloowocowa.
Dzień 12
  • Śniadanie: marchew gotowana; surówka z ogórka kiszonego, jabłka i cebuli; pomidor z cebulą; surówka z kapusty czerwonej, pomarańczy, cytryny; sok z pokrzywy i jabłek.
  • Obiad: zupa ogórkowa; biała kapusta gotowana; surówka z rzepy, jabłka; kompot jabłkowy.
  • Kolacja: mus jabłkowy; surówka z białej kapusty, grapefruita, cytryny; sok wielowarzywny: marchew, seler, pietruszka, rzepa, burak; surówka z selera, dyni i jabłka; sok jabłkowy; herbata miętowa.
Dzień 13
  • Śniadanie: burak gotowany; surówka z pomidora, ogórka kiszonego, papryki i cebuli; surówka: biała kapusta, jabłko, przyprawy ziołowe; sok z marchwi; sok z ogórka kiszonego.
  • Obiad: barszcz; marchew gotowana; surówka z jabłka z chrzanem; surówka: jabłko, ogórek kiszony, kapusta pekińska, seler naciowy, szczypior, natka, pomidor; herbata z róży.
  • Kolacja: bigos jarski; surówka z marchwi; surówka z pora z jabłkiem; sok z marchwi; herbata miętowa.
Dzień 14
  • Śniadanie: kapusta biała na gorąco; pomidor z cebulą, ogórek kiszony; surówka: marchew, seler, jabłko i sok z cytryny; 1/2 grapefruita, sok z marchwi.
  • Obiad: barszcz z kiszonych buraków z czosnkiem; gołąbki jarskie; surówka: pomidor, papryka, ogórek kiszony, jabłko; kompot jabłkowy.
  • Kolacja: mus jabłkowy; pory gotowane; surówka: kapusta kiszona, marchew, szczypiorek; sok pomidorowy; herbata z róży.

Uwaga: do surówek można dodawać zmielony kminek i majeranek, a także przyprawy ziołowe, co ułatwia trawienie i zapobiega wzdęciom.

Oceń:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
(17 głosów, średnia: 3,71 z 5)
Ładowanie ... Ładowanie ...

Poleć:

Dyskusja: 33 odpowiedzi dla "14 dni diety"
  1. / Odpowiedz

    Czy na pewno można schudnąć ponieważ ja stosowałam wiele diet i kończyły się efektem jojo.

    • / Odpowiedz

      zrób sobie lewatywę .. zaraz ci ubędzie te 2 kg .. ja byłam ostatnio na czyszczeniu jelit.

      • /

        kate2005 obudź się?! lewatywa w tej diecie jest niewskazana!!

      • /

        Żeby coś zmienić, to trzeba coś zmienić. Podana dieta P.Ewy jest dietą oczyszczającą nasz organizm. Powrót do normalnej wagi to jest ” efekt uboczny prawidłowego odżywiania i prowadzenia zdrowego stylu życia” Nie wystarczy 2 tygodnie właściwie się odżywiać, ale trzeba zwrócić uwagę co wkładami do naszego żołądka, czy to jest przyswojone przez nasz organizm i zużyte na odbudowę i wytworzenie energii czy odłożone na „boczki”

    • / Odpowiedz

      byłem na 2 turnusach ze skutkiem 7 kg i 6 kg bez ćwiczeń oraz stosuję zasady diety w domu zostawiłem w sumie 40 kg.wyeliminowałem węglowodany w diecie zrezygnowałem z soków i owoców.

    • / Odpowiedz

      Witam, chciałam zapytać, czy jak, np jest śniadanie i jest podane kilka rzeczy to je się je wszystkie czy można wybrać ?

    • / Odpowiedz

      na 100%
      moja koleżanka ją stosuje i już 5 kg mniej waży.

    • / Odpowiedz

      schudłam bardzo szybko i w miarę trwale w grudniu po 14 dniach tej diety 6 kg i ponownie w marcu 6kg , wchodzę w mniejszy rozmiar. W roku jest ok 365 dni cóż znaczy się trochę pomęczyć przez 2x po 14 … warto. trzeba jednak zdrowo odżywiać się potem

      • /

        I was very pleased to seek out this inttrnee-site.I needed to thanks on your time for this excellent read!! I definitely having fun with each little little bit of it and I have you bookmarked to take a look at new stuff you blog post.

  2. / Odpowiedz

    ja o tej diecie przeczytałam w książce „Ciało i ducha ratować żywieniem” Ewy Dąbrowskiej

  3. / Odpowiedz

    Na czym konkretnie polega ta dieta? I jak długo można ją stosować?

    • / Odpowiedz

      Przy pomocy diety odbywa się oczyszczanie organizmu z toksyn: leczenie nadciśnienia, miażdżycy, nadwagi, otyłości i innych chorób cywilizacyjnych umożliwia dieta owocowo warzywna (stosowana od 2 do 6 tygodni), a następnie wprowadzenie zdrowego żywienia.

      To jest dieta dla ludzi którzy chcą zacząć zdrowo się odżywiać!

  4. / Odpowiedz

    No właśnie :) Czy jest ktoś kto stosował tę dietę? I jakie są rezultaty? :))

    • / Odpowiedz

      ja na tej diecie byłam i serdecznie polecam

      • /

        Ja w ciągu 5 tyg schudłem 15 kg, moja siostra w ciągu 6 tyg – 22 kg.

      • /

        You got to push it-this essatniel info that is!

  5. / Odpowiedz

    Straszna ta dieta.
    Mięsko rządzi.

  6. / Odpowiedz

    Hej :) Owa dietka mnie bardzo zainteresowała tylko się zastanawiam czy podczas jej stosowania można jeść jogurty i maślanki skoro mleka nie powinno być w jadłospisie. No i czy mogę np dodawać trochę otrąb pszennych?

    • / Odpowiedz

      Na tej diecie nie ma białka, tłuszczy i wysokoenergetycznych węglowodanów. więc niestety w początkowej fazie nie ma produktów mlecznych. Wiem od znajomej, która była na turnusie według tej diety, że można zjeść 1 jogurt dziennie. oczywiście ten naturalny.
      Otręby nie będą już potrzebne bo w warzywach jest dużo błonnika.

      • /

        Jogurt na diecie dr Dąbrowskiej? WYKLUCZONE!!! Przystępując do tej diety należy przeczytać książkę bardzo dokładnie i czy mamy tyle sił aby podjąć się nie lada wyzwania- bardzo mocno opłacalnego! Inaczej modyfikując dietę dr Ewy można narobić sobie nie małej biedy!
        Jestem fanką tej diety , schudłam dużo a przede wszystkim pozbyłam się alergii,ciągłych przeziębień i bóli głowy,strzykających stawów, zgagi i …. można jeszcze długo wymieniać. Efektu jojo nie ma jeśli po diecie wychodzimy na zdrowe odżywianie. Jeśli chcemy zdrowo się odżywiać to ta dieta jest wstępem czyli oczyszczeniem organizmu , aby on potem chłonął same witaminy!Zachęcam do lektury i pozdrawiam!

    • / Odpowiedz

      I’m so glad that the ineerntt allows free info like this!

  7. / Odpowiedz

    Popieram, w ubr byłam na tej diecie w Puławach w Beskidach. Efekty super. Jestem lżejsza, zdrowsza, energiczniejsza:):):) A w czasie turnusu dodatkowo wędrowaliśmy p fajnych górkach. Efekt trzymam i mam zamiar powtórzyć w tym roku!!!!

    • / Odpowiedz

      We need more intsghis like this in this thread.

  8. / Odpowiedz

    Dieta bardzo dobra, byłem dwa razy po 2 tygodnie przy czym drugi raz zrobiłem sobie tydzień diety owoc-warz drugi tydzień całkowitej głodówki pijąc jedynie wodę z sokiem z cytryny, duże ilości wody. Polecam tę dietę dla szybkiego zbicia wagi ale brak konsekwencji w każdej diecie prowadzi do efektu jojo. Dieta ta jest typową dietą oczyszczającą. Aby zachować efekty po tej diecie najlepiej jest przejść na dietę adekwatna do naszego zużycia energii. Nie ma diety bez ćwiczeń więc zapomnijcie o tym, że przejdziecie na dietę i leżąc zbijecie wagę. Dużo spacerów załatwi te problemy. Kilka kilometrów dziennie bez względu na porę roku i aurę. Oczywiście można to zastąpić w extremalnych warunkach pogodowych orbitrekiem i wiosełkami. Dieta owoc-warz. jest typową dieta oczyszczającą. Potem warto pomyśleć w zależności od zapotrzebowania o diecie na przykład strukturalnej. Ale należy pamiętać, że sama dieta niczego nie uzyskacie. do tego niezbędne są ćwiczenia i konsekwencja w modelu żywienia. Pozdrawiam i życzę dobrych efektów.

    • / Odpowiedz

      And I was just wonrideng about that too!

  9. / Odpowiedz

    A propo lewatywy czy jest w 100% zdrowa i czy nie sprawia bólu?

  10. / Odpowiedz

    witam, czy mogę stosować dietę chorując na tocznia,

  11. / Odpowiedz

    A można jeść kiełki?

    • / Odpowiedz

      moje pytanie ? czy w diecie warzywno -owocowej mozna jesc zielona salate ? szpinak ? brokuly ? rzodkiewke ?nie zauwazylam tych warzyw w jadlospisie ?

  12. / Odpowiedz

    Dziewczyny na Vitalii pisały , że tak. Poza tym dr.Dąbrowska bardzo pozytywnie wypowiadała się o brokułach w jednym z wykładów.

    • / Odpowiedz

      Grade A stuff. I’m uniblstqonauey in your debt.

  13. / Odpowiedz

    – od jutra to znaczy od Popielca rozpoczynam dietę , na razie 3 dniową tak zaplanowałam ,co z tego wyjdzie będę pisała na bieżąco , sama jestem bardzo ciekawa , pozdrawiam serdecznie ula

    • / Odpowiedz

      trims mas atas infonya! di blog kan kita kan cuma bisa melkkaetan satu keyword tag, dan ndak seperti website yang bisa meletakkan keyword di setiap page. terus kalau meletakkan di blog agar tiap post punya keyword berbeda itu bagaimana yah? soalnya blog ku isinya berantakan alias topiknya semrawut.

fodboldtrøjer børn futbalove dresy na predaj billige sykkelklær på nett billigt cykeltøj
Fussball hallenschuhe detské kopačky voetbalschoenen sale fotbollsskor webshop Scarpe calcio scontate chaussure de football pas cher billige fotballsko på nett på
Qualitywatcheshq.com - Swiss Replica Rolex Watches

  • billige fodboldtrøjer
  • maillot de foot personnalisé
  • fussballtrikots günstig
  • tanie koszulki piłkarskie
  • billige fotballdrakter
  • Fotbalove Dresy
  • futbalove dresy na predaj
  • maglie calcio online
  • basketbalové dresy