Dieta matki karmiącej


Siedmiodniowy jadłospis mamy karmiącej na ustabilizowanie laktacji.

Dzień 1
  • Śniadanie: Chleb żytni razowy z margaryną na to ser biały z rzodkiewkami i szczypiorkiem, mleko
  • Drugie śniadanie: Grahamka z margaryną na to polędwica gotowana, surówka z papryki i pomidorów
  • Przekąska: Jabłko, herbata owocowa
  • Obiad: Zupa jarzynowa. Cielęcina duszona w warzywach do tego kasza gryczana i brokuły z wody
  • Podwieczorek: Banan
  • Kolacja: Sałatka z sera żółtego, kukurydzy, pomidorów i papryki. Chleb z margaryną
Dzień 2
  • Śniadanie: mleko 1,5% z musli, kanapka z margaryną i wędliną drobiową, sałata zielona z olejem
  • Drugie śniadanie: sałatka owocowa z jogurtem naturalnym
  • Przekąska: 5 suszonych śliwek, garść włoskich orzechów, szklanka wody mineralnej
  • Obiad: Zupa kalafiorowa. Ryba (np. dorsz) z rusztu. Ziemniaki pure. Tarta marchew z jabłkiem. Sok pomarańczowy
  • Podwieczorek: Grejpfrut
  • Kolacja: Pumpernikiel (tj. czarny chleb z Westfalii) z margaryną. Galaretka z kurczaka. Fasolka szparagowa z wody. Szklanka wody mineralnej
Dzień 3
  • Śniadanie: Płatki owsiane (7 łyżek) z pokrojonym bananem i zalać jogurtem naturalnym dorzucić po 1 łyżeczce zarodków pszenicy i mielonego siemia lnianego, herbata z kopru włoskiego.
  • Drugie śniadanie: Bułka Grahamka z masłem na nią sałata i drobiowa szynka i ogórek, kawa zbożowa.
  • Przekąska: Owoc, garść włoskich orzechów, szklanka wody mineralnej.
  • Obiad: Zupa kapuśniak albo jarzynowa. Porcja chudego mięsa np. pierś z kurczaka, upieczona lub ugotowana na parze do tego kasza gryczana z łyżeczką oleju lnianego. Surówka z marchwi i jabłka.
  • Podwieczorek: Kromka pełnoziarnistego pieczywa z masłem na to sałata i 2 jajka na twardo z natką pietruszki, szklanka kefiru.
  • Kolacja: Kromka razowego pieczywa z masłem na to sałata i tłusty twaróg, rzodkiewki, sok pomidorowy.
Dzień 4
  • Śniadanie: 2 kromki chleba na zakwasie z masłem na to sałata i 2 jajka na twardo, herbata z pokrzywy.
  • Drugie śniadanie: koktajl – zmiksować 5 łyżek płatków owsianych z łyżką zarodka pszenicy i połączyć z jogurtem naturalnym.
  • Przekąska: Gruszka, 2 łyżki pestek dyni, szklanka wody mineralnej.
  • Obiad: Zupa pomidorowa z ryżem z łyżką śmietany i natką pietruszki. Porcja ryby ugotowanej na parze np. łosoś, skropiony cytryną. Fasolka szparagowa polana łyżką roztopionego masła.
  • Podwieczorek: Mieszankę warzywną podgrzać na patelni, szklanka wody mineralnej.
  • Kolacja: Kromka pieczywa i do tego Mozzarella z pokrojonym pomidorem polana olejem lnianym.
Dzień 5
  • Śniadanie: Omlet ze szczypiorkiem, sok pomidorowy.
  • Drugie śniadanie: Koktajl – zmiksować 5 łyżek płatków owsianych z 1 łyżką zarodka pszenicy i połączyć z jogurtem naturalnym dorzucić łyżkę maku i kilka truskawek.
  • Przekąska: Jabłko, Garść migdałów, szklanka wody mineralnej.
  • Obiad: Zupa z czerwonej soczewicy – gotujemy w rosole do miękkości szklankę czerwonej soczewicy. Gulasz z warzyw np. duszona cukinia w sosie pomidorowym do tego kasza gryczana.
  • Podwieczorek: Kanapka z kremowym serkiem, koperkiem i ogórkiem, szklanka wody mineralnej.
  • Kolacja: Tost z pełnoziarnistego pieczywa z serem i pomidorem, sok z buraka.
Dzień 6
  • Śniadanie: 7 łyżek płatków owsianych z malinami do tego po łyżce zarodka pszenicy i siemia lnianego zalewamy jogurtem naturalnym, herbata z kopru włoskiego.
  • Drugie śniadanie: Grahamka z masłem na to sałata, twaróg i ogórek, kawa z cykorii.
  • Przekąska: 5 suszonych śliwek, garść włoskich orzechów, szklanka wody mineralnej.
  • Obiad: Barszcz czerwony bez dodatków. Pulpety z cielęciny gotowane w sosie pomidorowym posypać natką pietruszki do tego kasza pęczak.
  • Podwieczorek: Słupki surowej marchwi, dip na bazie kremowego serka z odrobiną przyprawy curry, szklanka wody mineralnej.
  • Kolacja: Kanapka z masłem na to sałata i pasta jajeczna, sok mieszanka warzyw.
Dzień 7
  • Śniadanie: 2 tosty z pełnoziarnistego pieczywa, kremowy serek, rozgniecione widelcem maliny, herbata z rumianku.
  • Drugie śniadanie: Twarożek z rzodkiewkami, kawa zbożowa.
  • Przekąska: 5 suszonych śliwek, garść orzechów laskowych, szklanka wody mineralnej.
  • Obiad: Zupa jarzynowa. 2 sadzone jajka. Przysmażany szpinak i ziemniak gotowany na parze.
  • Podwieczorek: Sałatka ze świeżych warzyw z dodatkiem 50 g wędliny drobiowej, kilka grzanek z pełnoziarnistego pieczywa. Dressing na bazie oleju lnianego, cytryny i ziół, szklanka wody mineralnej.
  • Kolacja: Kanapka z pieczywa na zakwasie z masłem na to sałata i pasta z ryby, sok pomidorowy.

Oceń:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
(5 głosów, średnia: 3,20 z 5)
Ładowanie ... Ładowanie ...

Poleć:

Dyskusja: 1 odpowiedź dla "Dieta matki karmiącej"
  1. / Odpowiedz

    W diecie matki karmiącej już na samym początku w menu: szczypior, rzodkiewki, brokuł, kapuśniak, sałatka z papryką i pomidorem…?? Jak to się ma do artykułu o produktach wskazanych i niezalecanych w trakcie karmienia piersią zamieszczonym na Państwa stronie??!!

futbalove dresy na predaj シャネルiphoneケース
Billiga Fotbollströjor billige fotballdrakter Imitazioni Orologi Chopard Imitazioni Orologi Rolex Imitazioni Orologi Cartier Imitazioni Orologi Hublot Imitazioni Orologi Panerai
1926年に、ロレックスは防水性の防塵時計を製作しました。これは有名なロレックス&リコです。1億元以上の競売を済ませていたDi Tongaシリーズは、今や中古市場価格を持っています。多くの人々がロレックスのウォーターゴーストをエントリーレベルの時計として使用し、Ditongを最終目標にします。 デイトナはROLEXロレックス時計コピーの唯一のタイムシリーズであり、サブマリンナーシリーズほど熱心です。 Newman Ditongaのオークションでは、取引の手数料の値段も1,728万ドルに相当する1755万ドルに達し、&ldquoを含む多くの世界記録を破った。 ロレックスは革新的な精神と優れた品質で多くの優れた優秀な人々の選択となっています。