II Faza Naprzemienna


Na tym etapie osiąga się wagę docelową, traci się ok 1kg/tydz. Polega ona na stosowaniu naprzemiennie 5 dni diety proteinowej (Portal I) i 5 dni diety wzbogaconej o warzywa (Portal II). Można również stosować inne rozwiązania 3 dni same proteiny oraz 3 dni z warzywami lub 4 na 4 dni. W zależności od tego jak ktoś znosi monotonność.

Faza II – dozwolone produkty z fazy I oraz dodatkowo warzywa: pomidory, ogórki, rzodkiewki, szpinak, szparagi, pory, zielona fasolka, grzyby, kapusta, seler, fenkuły, wszystkie sałaty, cykoria,boćwina, bakłażany, cukinia, papryka, a nawet marchew i buraki (ale nie do każdego posiłku). wszystkie świeże lub gotowane. Wciąż należy pić min 1,5 l napojów.

Zasadniczym celem jest wzmocnienie i przedłużenie odchudzania. Po bardzo restrykcyjnym etapie zaczynasz jeść bardziej różnorodną żywność, tak aby nie pozwolić organizmowi na uodpornienie się od diety. Ta faza przywraca niewielką ilość węglowodanów na co dzień, co oznacza, że wzrasta spożycie kalorii, ale tylko nieznacznie (w celu uniknięcia nagłego wydzielania insuliny, hormonu który pobudza wzrost komórek tłuszczowych).

Produkty które jemy w fazie II

Tak samo dużo chudego białka, co warzyw + 2 kawałki owoców + 2 kromki chleba + 1 porcja żywności ze skrobią ( 200g gotowanego makaronu, brązowego ryżu, pszenicy bulgur, mamałygi, itp.) na tydzień. A do tego wszystkiego bonus: 1 specjalny posiłek na tydzień, z przystawką, głównym daniem i deserem jaki tylko chcesz!

W każdy typowy dzień jemy:

  • Śniadanie: 1 niesłodzony napój, 1 porcja protein, 1 produkt mleczny, 2 kromki chleba pełnoziarnistego
  • Lunch i obiad: sałatka albo proteiny, chude mięso (min 150g) albo ryba (min 200g), tak dużo warzyw jak tylko chcesz, 1 owoc.

Czas trwania: aż osiągniesz swoją idealną wagę.

Oceń:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
(0 głosów, średnia: 0,00 z 5)
Ładowanie ... Ładowanie ...

Poleć:

なぜ日本の女性はルイヴィトンのバッグをそんなに崇拝していますか? ヨーロッパのブランド名の中で、ルイヴィトンiphoneケースのブランド価格は最高ですので、あなたがブランドのパッケージを購入したい場合、多くの人々の最初の選択は、ルイヴィトンのバッグを選択します。 第二の理由は、群れの心理が働いていることです。あなたの友人や同僚がブランド携帯ケースのバッグを買うときに、あなたが持っていなければ、あなたは誰とも、そしてみんなと両立できないように見えます また、このパッケージを購入するお金がないと感じます。 日本社会におけるルイ・ヴィトンの盛り上がりは、約5年間続きました。 なぜなら、物事が誰のためにも洪水になると、それは無益になるからです。 だから日本の通りが21世紀に入ると、ルイ・ヴィトンバッグが突然姿を消した。 あなたがまだルイヴィトンのバッグで買い物をしているなら、あなたは田舎者または外国人として扱われる可能性が高いです。 ルイ・ヴィトンは日本にいるので、それはヌーボーの富がある。